Sunday, January 20, 2013

a fun-filled weekend

Miałam bardzo ciekawy weekend. W sobotę byłam na Balu Charytatywnym
fundacji Spełnionych Marzeń. W ciągu całego dnia odbyło się wiele atrakcji,
m.in. koncerty Red&Spinache, Mrozu i Vavamuffin. Wszyscy spisali się doskonale,
jednak bardzo pozytywnie zaskoczył mnie Mrozu. Chłopak ma talent!
Porwał publiczność, wszyscy szaleli (już nie wspominając o dziewczynach ;)
Totalnie mnie do siebie przekonał, mimo, że wcześniej nie myślałam o nim zbyt pozytywnie.
Polecam pójście na jego koncert - zobaczycie, że warto :)

Natomiast dziś, w niedzielę, odbyła się impreza z okazji Chińskiego Nowego Roku w ambasadzie.

Poniżej zdjęcia z weekendu!

shirt: vintage
dress: Izzynoteasy
shoes: Gortz 17
bag: chinese brand
poncho: Mozcau by Justin
dress: H&M
bag: Topshop
shoes: Marmaid Shoes
tights: Calzedonia


I wish you have a nice week!

xoxo,
Chelle

No comments:

Post a Comment